lördag 26 mars 2011

Tävlingsbidrag # 4

Heej!
Mitt bästa sk8 minne är när jag var i Malmö och sk8ade där för första gången med Chillskate gänget , 17 killar å så jag. Alla andra var från 17-19 år. Jag hängde på efter som jag jobbar/har hand om tjejssk8en på Chill och tycket det verkade kul.
Vi var i Stabelsbeddsparken och Sibbarpsparken och det var väldigt stort för mig. För att jag hade inte sk8ta så länge och var kanske inte jätte bra och så skulle jag ju sk8a med killar också och har aldrigt riktigt "gillat" att skejta med killar.Men dom killarna var jätte snälla och gjorde så att jag var med på allt.Detta gjorde mig mer självsäker på att skejta med killar och ta "plats" som jag inte vågade göra innan. Och jag lärde mig massa och hade jätte kul! Så jag lärde mig att ta "plats" och det är jag glad för. för var man en kommer så kommer man behöva det ;).
Jag har många jätte bra sk8minnen men det är något extra med detta. Att jag vågade följa med från första början vet jag inte hur det gick till ? men det är jag så glad för. för när man börjar skejta som tjej är hälften av den delen att våga ta för sig fram för killar,för killar vill gärna visa att dom är "coola" och bra på att skejta.
Och den var också så bar för att jag har nog aldrig lärt mig så mycket på en helg.




Jag borde vinna den COOLA brädan för att alla i min familj sk8ar förutom min mamma och jag ska lära henne sk8a,hon behöver en bräda.
och hon älskar ljusblått så den är perfekt för henne.Och det är inte många mammor som sk8ar.

Brädstorlek: 7.75 :)


Lycka till,till mig ! :D

Hälsningar / Filippa Öljemark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar