måndag 30 januari 2012

Mina nya prylar

Det finns många schyssta saker som kan sätta en turkos No Limit-touch på tillvaron. När jag var på ICA häromdagen hittade jag denna schyssta matlåda för bara 10 kronor! Där kan man ha med sig lite käk till skateparken utan att det behöver bli mosat eller lukta svett av alla skydden. Toppen!


Jag köpte en ny fleece till jobbet förra året, en sån här luddig mysig som känns mycket varmare. Jag tog hem den över jul och insåg att jag måste ha en hemma med, och när jag då skulle köpa en ny fanns det helt plötsligt i den snygga färgen svart med turkos kant. Givet att jag valde den!


1 kommentar:

  1. Hej
    På tal om färgen turkos! Kolla Sportparken Glada Hudiks skatepark och färgen på räcken och rails där!! sportparken.se och massor på nätet.
    Bildserie från invigningen finns på tacky.se (räckena blev klara ett par veckor senare)
    No Limit invigde!
    Välkommen till Sportparken Glada Hudik!
    Hälsningar
    Martin Norkvist

    SvaraRadera