söndag 2 maj 2010

Skateolympix närmar sig

Nu är det mindre än en vecka innan Junkyard skateolympix går av stapeln. Man kan följa alla nyheterna på skateolympix-bloggen men jag tänkte presentera några av dem här:

Jag är inget skatefilmsfreak och har sett långt ifrån alla skatefilmer. Men en film som jag haft som favorit länge (förutom No Limit Tour 2008) är Almost Round 3. Min favoritpart i den filmen är Chris Haslams part och därför blev jag grymt glad när jag fick se att han kommer till Skateolympix.

En annan nyhet det står om är efterfesten som hålls i Trollhättan. Så om du tänkte bo kvar kanske det är ett smart alternativ att boka hotellet i Trollhättan i stället för Vänersborg... På festen kommer Looptroop rockers att spela.


Sen såg jag också att de kommer sälja ut massa kläder billigt som sig bör på Junkyardevenemang. Så ta med dig pengapåsen och fynda.

Vi ses på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar