tisdag 8 februari 2011

Laddar inför helgens kommande händelser

Idag sitter jag hemma och laddar inför helgen. Med en papperskorg full med näsdukar kan jag bara hoppas att jag blir frisk till dess....

På lördag har No Limit årsmöte där vi ska välja ny styrelse och planera inför 2011. Det blir fler och fler som vill engagera sig i No Limit, det är jättekul! Ju fler som hjälper till, ju mer kan vi göra. Och dessutom blir arbetet inte lika tungt. För dig som är lite av det latare slaget kan man i alla fall bli medlem för bara 20 kronor och på så sätt stödja det vi gör utan att lyfta ett finger. Om alla som stödjer oss skulle bli medlemmar skulle det börja hända grejer på riktigt!

Sen efter årsmötet är det årets upplaga av Svenska Skateboardgalan. Jag tror att det kommer bli en riktigt grym tillställning med en riktigt grym efterfest. Mitt skateår 2010 började med en bruten handled, men för många andra har 2010 varit ett riktigt schysst år. Det ska blir kul att se vilka som får pris :D Och det ska bli kul att återigen få dela ut pris för "årets kvinnliga prestation". Och ni behöver inte vänta så många dagar till innan ni får veta svaret på vem som vinner.

Så om det är någon av er som har en dunderkur mot förkylning får ni gärna komma med den så snabbt som möjligt. Annars blir det ett väldigt täppt tal på lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar